Ndërsa bizneset dhe shkollat kërkojnë t’i rikthejnë njerëzit në institucione, do të jetë e rëndësishme të bëni klientët, studentët dhe mësuesit të ndihen rehat, përveç thjesht ndjekjes së udhëzimeve. Klientët do të duhet të ndiejnë se ia vlen të dalin, ndryshe nga berja e blerjeve on-line. Për shitësit me pakicë, ajo rehati mund të rrjedhë pjesërisht nga përpjekjet e dukshme të monitorimit dhe mesazhet e automatizuara të zërit, kur njerëzit nuk mbajnë maska ose nuk mbajnë distancë.
Ne kemi parë se si disa biznese kanë mbyllur të gjitha hyrjet, por një dhe ka stacionuar punonjës jashtë dyqanit për të kontrolluar dhe numëruar klientët që dëshirojnë të hyjnë brenda. Eshtë një përdorim i kushtueshëm i burimeve të punonjësve, rrezikon përballjen, numërimi mund të jetë shumë i pasaktë dhe nuk i mirëpret saktësisht njerëzit me krahëhapur.
Si mund të përdoret teknologjia e sigurisë për të ndihmuar ndërtesat të rihapen me sukses?
Shumë biznese tashmë kanë instaluar kamera sigurie. Ato janë përgjithësisht të pranuara dhe jo ndërhyrëse për klientët. Në varësi të asaj se sa të reja janë dhe kush i ka bërë, kamerat ekzistuese mund të jenë të afta të instalojnë aplikacione që mund të zbulojnë nëse maskat e fytyrës janë të veshura apo jo. Kamerat më të fundit të bazuara në inteligjencën artificiale (AI) mund të zbulojnë maska dhe të numërojnë njerëzit që hyjnë dhe dalin nga ambientet nga pikat e shumta të hyrjes.
Ata mund të drejtojnë shfaqje dhe të luajnë mesazhe për të informuar në mënyrë aktive klientët dhe studentët në lidhje me nivelet aktuale të njerezve brenda dhe nëse ata duhet të hyjnë ose të presin. Kjo çliron stafin nga detyrat e kontrollit dhe numërimit, dhe më e rëndësishmja, zvogëlon ndeshjet midis punonjësve dhe klientëve në lidhje me pajtueshmërinë e politikave. Të kesh një ‘zë nga lart’ duke u kërkuar njerëzve të mbajnë një maskë ndihmon në heqjen e barrës nga stafi. Të paktën, ai siguron një fokus alternativ për çdo zhgënjim të klientit.
Ka mjaft interes për kamerat që matin temperaturën e trupit. Nuk ka asgjë të keqe në monitorimin e temperaturave dhe informimin e njerëzve nëse ato janë të ngritura. Kjo mund të shtojë në “faktorin e mirë”, ku organizatat shihet se po bëjnë më të mirën për të ndihmuar në ruajtjen e mjediseve të sigurta.
Me bizneset dhe shkollat që përpiqen të ndajnë me përgjegjësi buxhetet e tyre të kufizuara, është e domosdoshme që çdo shpenzim t’u shërbejë nevojave të tyre afatgjata. Kur është e mundur, investimet në teknologji duhet të mbështesin përdorime të shumëfishta. Pasi të jetë zhdukur kërcënimi i menjëhershëm nga COVID-19, kamerat dhe infrastruktura mbështetëse mund të vazhdojnë të zhvillohen për të mbështetur operacionet dhe nevojat e inteligjencës së biznesit përtej mbikëqyrjes së pastër. Kamerat moderne të bazuara në IP ofrojnë shumë më tepër sesa thjesht regjistrimi i videos.
Siç shkon duke thënë, nevoja është baza e shpikjes. Dhe sado e keqe ka qenë kjo pandemi, është e rëndësishme të mbani mend se disa mjete të mira kanë dalë prej saj që do të ndihmojnë bizneset të kthehen në normalitet në muajt në vazhdim.